KURS
GRAFIKA 3D - PROJEKTOWANIE REKLAM
Cele kształcenia:
- nabycie umiejętności samodzielnego sporządzania komputerowych modeli trójwymiarowych
- poznanie operacji na siatkach i obiektach
- wizualizacja modeli trójwymiarowych z wykorzystaniem edytora materiałów
Treści kształcenia:
Kreacja artystyczna 3D w reklamie – techniki, oprogramowanie
Podstawy obsługi programu Art of Illusion – narzędzia, menu
Modelowanie sceny statycznej - klepsydra
Definiowanie materiałów i renderowanie końcowe
Animacja kamery i animacja obiektu
Uzyskane umiejętności:
- modelowanie na podstawie prymitywów
- modelowanie krzywych
- wykorzystanie narzędzi automatycznego wypełniania przestrzeni
- definiowanie materiałów
- dobór parametrów renderowania do wymagań jakościowych
Zalecana literatura:
Kiciak P. „Podstawy modelowania krzywych i powierzchni”, WNT, 2005
Mullen T. „Blender, mistrzowskie animacje 3D”, Helion, 2010